The Real World Madrid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Real World Madrid

This is the true story... of a number of strangers... picked to live in a house...work together and have their lives taped... to find out what happens... when people stop being polite... and start getting real.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Norah el Mundo

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptywo dec 29, 2010 4:49 pm

Volledige naam: Norah Isabelle Elizbeth el Mundo
Bijnaam: Noor, maar aan Noortje heeft ze een hekel
Leeftijd: Norah is 20 jaar oud
Geslacht: Vrouwelijk
Afkomst: Noord-Amerika > Canada > Newfoundland > St John's (aan de kust)
Familie: Norah woont in een groot huis aan de kust van Spanje met haar moeder, broer en haar kleine zusje.
Haar broer is 22 en haar zusje is 15.
Norah's vader is overleden toen zij 6 jaar oud was en contact met zijn kant van de familie hebben ze nooit gehad.
Wel heeft Norah haar oma nog en ze heeft 6 tante's en 5 ooms van haar moeders kant.
Verleden: Norah heeft geen makkelijk verleden gehad.
Omdat haar vader er niet was en zij de oudste was in huis omdat haar broer bij haar oom woonde,
heeft zij de verantwoordelijkheid van een vaderpersoon op zich genomen en heeft veel gezorgd voor haar zusje. Haar moeder werkte erg veel en was veel ziek.
Norah is nooit mishandeld geweest en door het harde werken van haar moeder
wonen zij nu in een mooi huis en hebben het best breed.

Karakterbeschrijving: Norah is een lief en zorgzaam meisje.
Ze zal er altijd zijn voor haar vrienden omdat ze weet hoe het is in de steek gelaten te worden.
Maar als Norah iemand niet mag of degene een slechte indruk op haar heeft gemaakt kan ze erg bitchy en grof overkomen.
Norah heeft best veel ruzies gehad en is van haar verdedigende plek nog steeds niet helemaal af.
Als iemand haar of haar vrienden pijn doet grijpt ze graag in.
Daarnaast is ze erg eigenwijs en doet wat ze zelf wilt.
Maar lief zijn kan ze ook.
Ze heeft weleens stemmingswisselingen en dan kan ze flink dwars zijn.
Interesses: Norah heeft haar hart gelegd in het ontwerpen en maken van kleding.
Ze heeft afgelopen jaar haar diploma gehaald voor de opleiding 'Mode' en zoekt momenteel een baan in het vak.
Ze is al weleens gevraagd voor een of ander magazine maar dat vond ze niet echt bij haarzelf passen.
Ook houdt Norah erg veel van sport en gaat elke dag even hardlopen.
Maar haar grootste interesse blijft wel jongens, feestjes en losgaan!
Ook kan Norah goed dansen, dus dat heeft ze mee.
Studies: Voordat Norah de opleiding 'Mode' ging doen heeft ze een jaartje 'Sportlerares' gedaan maar ze bleek niet goed op te kunnen schieten met het lesgeven.
Het jaar daarna is ze begonnen met de opleiding 'Mode' en die heeft ze met veel plezier beëindigd.
Kledingstijl: Omdat Norah zelf veel gezien heeft in de mode weet ze de ins en outs ook.
Ze kleedt zich graag naar wat in tijdschriften staat en wat net uit is maar geeft er haar eigen draai aan.
Ze krijgt veel en graag complimentjes over haar stijl.
Wat iedereen met ballerina's zou matchen, matcht zij met all stars.
Haar favoriete kleuren van kleding zijn indianenbruin, wit, grijs en panterprintjes.
Haar schoenen zijn erg verschillend, ze heeft van Nikes tot sleehakken.
Specifieke uiterlijke trekjes: Norah heeft twee tatoeages.
Eén ervan heeft ze achter haar oor, dat is een schaartje met een klosje garen wat staat voor haar grootste hobby.
Haar tweede tatoeage heeft zo op haar enkel en dat is een ster die staat voor het overlijden van haar vader.
Extra informatie: -

Foto:
Norah el Mundo 1259700387_popup_laurenverster20092
Norah el Mundo Verster-profiles2
Norah el Mundo Lauren3
Norah el Mundo A19AA1598A9F385A1893774E7A03A


Laatst aangepast door Norah op zo jan 02, 2011 8:44 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptywo dec 29, 2010 5:32 pm

niet lullig bedoeld of zo en ik weet ook niet of ik de gene ben die dit moet zeggen maar hoe heeft ze in godsnaam zoveel studies gehad terwijl ze pas 19 is?! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptywo dec 29, 2010 6:47 pm

Ze heeft er pas 2 gehad? En op haar 16e was ze klaar, tot haar 17e heeft ze een studie gedaan die ze niet wilde en de studie die ze wel wilde duurde maar 2 jaar?Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptywo dec 29, 2010 7:07 pm

ooh. Laat maar haha ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptyzo jan 02, 2011 8:42 pm

Haha, even bewerken dat ze uit Spanje komt lol want we zijn in Spanje en naja ik met mijn domme kop dacht even dat Madrid in Duitsland lag HAHAHAHAHAH Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptyzo jan 02, 2011 9:20 pm

Norah schreef:
Haha, even bewerken dat ze uit Spanje komt lol want we zijn in Spanje en naja ik met mijn domme kop dacht even dat Madrid in Duitsland lag HAHAHAHAHAH Embarassed Embarassed Embarassed

.. zeg dat je een grapje maakt XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptyzo jan 02, 2011 10:17 pm

Sam schreef:
Norah schreef:
Haha, even bewerken dat ze uit Spanje komt lol want we zijn in Spanje en naja ik met mijn domme kop dacht even dat Madrid in Duitsland lag HAHAHAHAHAH Embarassed Embarassed Embarassed

.. zeg dat je een grapje maakt XDD

hmm Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptyzo jan 02, 2011 10:19 pm

Norah schreef:
Haha, even bewerken dat ze uit Spanje komt lol want we zijn in Spanje en naja ik met mijn domme kop dacht even dat Madrid in Duitsland lag HAHAHAHAHAH Embarassed Embarassed Embarassed

Madrid? DUITSLAND!? explain.. confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Emptyma jan 03, 2011 12:36 am

Sebastian schreef:
Norah schreef:
Haha, even bewerken dat ze uit Spanje komt lol want we zijn in Spanje en naja ik met mijn domme kop dacht even dat Madrid in Duitsland lag HAHAHAHAHAH Embarassed Embarassed Embarassed

Madrid? DUITSLAND!? explain.. confused

Hmm shit haha, ik weet niet maar op een of andere manier moest ik aan Duitsland denken lol Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Norah el Mundo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norah el Mundo   Norah el Mundo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Norah el Mundo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Real World Madrid :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: